Μαθητής

Μαθητής

Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Ο Σταθμός

[

                

                  Ο ΣΤΑΘΜΟΣ

Κράτα καρδιά το δάκρυ σου ματιά μου θολωμένη
τον έρωτα που ζήσαμε μια φλόγα στη καρδιά
μια αγκαλιά απέμεινε στην άκρη λυπημένη
ταξίδι μακρινό

Μη μου κοιτάς τα μάτια μου μη με χτυπάς σαν κύμα
πονώ που φεύγεις τι να πω βουβό έχω καημό
απότομα  χωρίζουμε ορφάνια μα  τι κρίμα
ταξίδι μακρινό

Μια γνωριμία τόση δα ένας παλμός μεγάλος
αστροφεγγιά σαν όνειρο τελειώνει η στιγμή
ακούω κρότο έρχεται καπνός θολός και μαύρος
ταξίδι μακρινό

Άνοιξε πόρτα χάθηκε το πρόσωπο φευγάτο
καρδιά μικρή μου κράτησε εικόνες τρυφερές
και κάνε συ το αύριο να μοιάζει ναι χορτάτο
ταξίδι μακρινό

Γυμνός θα μένει ο σταθμός ορφάνια μα και δάκρυ
νύχτα και μέρα θα περνώ βουβά να χαιρετώ
κι αν θέλω θε να στέκομαι εκεί καλέ στην άκρη
δειλά να σου μιλώ  

ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου