Μαθητής

Μαθητής

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Το δάκρυ της λίμνης





          ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ

Το κύμα στο παράθυρο μια βάρκα στο κατώφλι
γιαλός ο δρόμος έγινε νεράιδα θαυμαστή
γλαρόνι εγεννήθηκε σαν έσπασε το τσόφλι
και πέταξε και κάθισε κοντά μου μια στιγμή

Μια σιωπή τριγύρω μου αμίλητο γλαρόνι
να κρύψω την αγάπη μου ετούτο προσπαθώ
μα δεν μπορώ σαν φαίνεται που το γραπτό δηλώνει
πως νοσταλγώ τη θάλασσα αφού το μαρτυρώ

Μια λίμνη μες στα πόδια μου μια συντροφιά το κύμα
στην αμμουδιά ανάλαφρος με φύκι ο αφρός
σαν δέρνεται η μοναξιά αλήθεια μα τι κρίμα
και γω παράταιρος πιο κει να στέκω μοναχός

Λίμνη εσύ σαν ξάπλωσες γαλήνεψε το μάτι
ερέθισες το στοχασμό εικόνες μαγικές
μου θύμησες τα σάλτσινα το βούρκο σου τ’αλάτι
στιγμές αξέχαστες αυτές σε μνήμες παιδικές

Το γαλανό το μάτι σου αστέρι είν’ της φάτνης
φωτίζει πόλη ιερή ηρώων τα κορμιά
και τα στεφάνια τ’αρμυρά εσύ που όλο φτιάχνεις
άστα να πλέουν στα βαθιά εκεί στην ερημιά

Κι ο ποιητής όπου κρατά ένα γραπτό στο χέρι
το απαγγέλει με ρυθμό με σκέψη και με νου
φθινόπωρο και άνοιξη χειμώνα καλοκαίρι
λυχνάρι δάκρυ του ματιού βροχή αυτό γιαλού

Χρόνια παλιά που φύγατε χρυσώσατε την άμμο
ο λύχνος που εφώτισε ανταύγεια στη ματιά
και γω φυγάς με άλογο που τρέχω να προκάμω
μία γιορτή το τάμα μου χαρά κάθε φορά

ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου