Μαθητής

Μαθητής

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Η πεταλούδα



                    ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ
        (  στον κάμπο του Ευηνοχωρίου  )

Του κάμπου συ το πέταγμα μικρή χορεύτριά μου
τα άνθη που σε μέθυσαν σε κάνανε τρελή
προπέλα της ατμόσφαιρας μια σβούρα συ κυρά μου  
μετράς για μια στιγμή

πολύχρωμα τα χρώματα βεντάλια του αέρα
ανοιγοκλείνεις τα φτερά μπερδεύεις τα πουλιά
μπαλέτο με τα τούλια σου φιγούρες στον αιθέρα
είσαι μια ζωγραφιά

σε κυνηγώ εδώ μου πας εκεί ποτέ μου δεν σε πιάνω
φεύγω γυρνάς δεν με κοιτάς ο ίδιος ο χορός
τρελό παιχνίδι έπαιξα συνέχεια θα χάνω
με παίρνει ο θυμός

λουλούδι εις το πέτο μου καρφίτσα το τρυπάει
να κοροϊδέψω έντομο κοντά μου για να’ρθεί
του κάκου με κατάλαβε και μακριά πετάει
χωρίς να μου μιλεί

γι’αυτό και γω ζωγράφισα μια άλλη να σου μοιάζει
για να την έχω συντροφιά και βράδυ και πρωί
στη φαντασία όνειρο το χρώμα να φαντάζει
ανέμη διαλεχτή

ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου