Μαθητής

Μαθητής

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Το κουδούνι











ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΟΥ

Μια νότα που αγάπησα πότε δεν θα ξεχάσω
η συντροφιά στα γράμματα κουδούνι μου γλυκό
μια φαντασία όνειρο πως θα’ θελα να φθάσω
σε κείνο το σχολειό

και κει για λίγο να σταθώ εικόνες για να φέρω
συμμαθητών τα βλέμματα φιλίες κι αγκαλιές
κουδούνι συ τον ήχο σου στ’αλήθεια γω τον ξέρω
ξυπνάς σε με το χθες

χτύπα ν’ακούσω μουσική φωνές παιδιών στα ύψη
εικόνες που ξεχάστηκαν στη μνήμη μου καιρό
και η χαρά μου να γινεί απέραντη μια θλίψη
πικρό για με γλυκό

ένα κουδούνι μουσικής μια συμφωνία γλύκα
πεντάγραμμο οι νότες σου αθώα μουσική
την παρτιτούρα διάβασα που κάπου γω την βρήκα
πληγή αιμορραγεί

ο ήχος που εφώλιασε μέσα στο νου θα μένει
συμπλήρωμα της μάθησης σπουδαία πινελιά
ένα σχολειό που δεν ξεχνώ τις μνήμες μου θα δένει
με δάκρυ στη ματιά

ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου