Μαθητής

Μαθητής

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Ο φίλος μου








  
Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ
( δυο φτωχοί μαθητές στη σειρά για προσευχής )

Κράτα το ώμο μου γερά οι δύο στον αγώνα
η φτώχια που μας άγγιξε μας έφερε εδώ
η βάβω μου εμπάλωσε τον τρύπιο μου αγκώνα
το ίδιο ρούχο φόρεσα να πάω στο σχολειό

Μες στην ορφάνια μοναξιά το χέρι σου ελπίδα
είναι το χάδι βάλσαμο σε νιώθω αδερφό
μη το ρωτάς που φθάσαμε που είναι η πατρίδα
εδώ όπου μας φέρανε ποτέ δεν θα τη δω

λόγια δάσκαλου φαίνονται σε μένανε σαν ξένα
είναι σοφός στ’ ορκίζομαι άκου τι θα μας πει
εμείς γιατί βρεθήκαμε σε τούτη την αρένα
μάθε τα γράμματα μικρέ το είναι μη χαθεί

το χέρι σου το παιδικό όπου κουμπά στον ώμο
μια σιγουριά στη φτώχια μας μικρή η αμοιβή
ορφάνια είν’η προίκα μας στον άχαρο τον κόσμο
η μοίρα μας εγράφτηκε να ζήσουμε φτωχοί

ΜΙΜΗΣ Χ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου